......

Sunday, 23 December 2012

berangan sebentar..


salam 1malaysia! hehe :)

ape yg di berangan kn tuh pyka oi?? betul ke ayt aku ni, hehe, abaikan la, nk tau ape pyka berangan kan?? jeng jeng jeng! KAWIN! omg omg omg! hehe, pehal lak tiba2 berangan ni, gila ke? hehe, tak la, pyka ngah selongkar2 hapet(handphone) gue ni td, gue jumpa satu gamba, hehe, gamba ape kah yg bikin pyka berangan ni? hehe. jap pyka tunjukkan. pyka jumpa gambar ni.


tengok la tengok la yg di bulatkn uw, hehe, sorry la pyka xreti la nk wat cmna, zaman kecik2 dulu reti la nk wat mcm2 kt paint uw, hehe, 

nmpak tak nmpak tak?? err, seronok nya! ni lama punya, tp bila tgok td teruja lebih pulak kn, yela dah besar, nk msok 20tahun dah 20 april ni, ok lmbat lg, hehe, :') btw pyka teruja sebab dia ada niat nk lamar pyka, yahooo! *dancing dancing! thanks sayang. lebiu sanad2! HAHA, ok cukup gedik uw, kang kena tumbok tahu la, hehe, k la, itu je nk poyo2 sebenarnya pd mulanya td, ok bye! salam 1Malaysia! :))



Saturday, 22 December 2012

relationship. :')


hai semua, apa khabar ye? err, xperlu kot tnya, mcm la dgar korang jwb kn, hehe, sooo! bersawang belog pyka ni, hehe. lama nau xupdate ye ke idok, hehe :) bukan nya ape, teman bzy lately ni, teman tgh praktikal, gitulah la gamaknya, eah nak cerita ape ni ha??

hehe, bape kali hehe tah, cerita pon xlagi, hehe, soo sape yg tak reti baca angkat tgn! hehe, terang lg bersuluh tajok entri tuh kn? ehem ehem! sape yg wat relay ni, err. pyka la,, xkn cite sal org lain dlm belog ni, ape kelas! haha. 

bukan nk relay sgt la kn, padahal dah lama kapel, err, lame ke? hehe, but now baru dia sudi nk wat relay, kt mana? HAHA, kt pesbuk lerr. tp elok la uw, jgn bg ada siapa ggu putera gemok sy uw, hehe, sebabnya syg gila babeng kt dia. dia pon syg gila babeng plus2 kt pyka, haha, ok perasan sebentar bersama megi. hehe. 

ada lah terselit kebanggaan disitu, hehe, tapi buat ape nk riak kn, diam2 sudah, eah diam ke ni? dah tulis dlm belog lak, hehe, eleh, biaukn, belog ni xpemes pongggg! hehe, jadi, wat masa ini, itulah jela yg boleh sy ceritakan kepada anda semua. ok skemon pulak bahasa den nia, k la, bye! 

selamat maju jaya. :)