......

Saturday, 22 December 2012

relationship. :')


hai semua, apa khabar ye? err, xperlu kot tnya, mcm la dgar korang jwb kn, hehe, sooo! bersawang belog pyka ni, hehe. lama nau xupdate ye ke idok, hehe :) bukan nya ape, teman bzy lately ni, teman tgh praktikal, gitulah la gamaknya, eah nak cerita ape ni ha??

hehe, bape kali hehe tah, cerita pon xlagi, hehe, soo sape yg tak reti baca angkat tgn! hehe, terang lg bersuluh tajok entri tuh kn? ehem ehem! sape yg wat relay ni, err. pyka la,, xkn cite sal org lain dlm belog ni, ape kelas! haha. 

bukan nk relay sgt la kn, padahal dah lama kapel, err, lame ke? hehe, but now baru dia sudi nk wat relay, kt mana? HAHA, kt pesbuk lerr. tp elok la uw, jgn bg ada siapa ggu putera gemok sy uw, hehe, sebabnya syg gila babeng kt dia. dia pon syg gila babeng plus2 kt pyka, haha, ok perasan sebentar bersama megi. hehe. 

ada lah terselit kebanggaan disitu, hehe, tapi buat ape nk riak kn, diam2 sudah, eah diam ke ni? dah tulis dlm belog lak, hehe, eleh, biaukn, belog ni xpemes pongggg! hehe, jadi, wat masa ini, itulah jela yg boleh sy ceritakan kepada anda semua. ok skemon pulak bahasa den nia, k la, bye! 

selamat maju jaya. :)

No comments:

Post a Comment