......

Tuesday 20 November 2012

akhir semester3. :')


alhamdulillah selesai sudah semester3. :') insyaAllah next sem practical pula. serius seronok bila dah abis exam then nak cuti sem ni ha. tapi, agak sedih bila mengenangkan lepas ni takde la nk pergi kelas pagi2, bangun awak tiap pagi, mkn kt kantin rmai2, buat asgment, pkai KAD MATRIK. :') ohh God! i'll will miss everything. seriously. camna la nak hadapi kan. mesti rindu sangat ngn budak2 kelas, rindu nak gaduh ngn dak kelas. :'( kepada SHUZANI, kau punca aku start sedih! menyetan je kau kn. err. tadi kau salam aku, last sekali kau cakap "aku sayang gila kt kau, mesti rindu kau nanti"  sambil usap kepala aku. ya Allah, sedihnya shu. :'(( aku pon syg kau, tp xterluah td, aku terlalu sedih. kau memang kawan aku syg oi. serius xkan jumpa kawan mcm kau! :').
(menulis sambil menangis, keluar hingus, hehe, sedih nya. )


aku sayang korang weh. yg tengah2 uw shuzani.

tuh cerita kat POLI kt KELAS. tapi sekarang cerita dlm rumah sewa pula. :') ini lagi sedih, tadi tgh tidur tiba2 terjaga. terus masok bilik wan, borak2 kejap, last2 xerita pasal lps ni xjumpa da, rindu sgt. :')). sbb xtahan sgt nk mgalir airmata, terus g kat lin, lin tgh tidur. pyka kejutkan dia. "lin, bangunlah weh, esok aku nk balik dah, xdpt nak borak2, ketawa2 lg ngn kau" sambil melelhkan airmata. serius sedih hati, secara jujur, pyka ni senang menangis. serius senang sgt. :')) . ok sambung, lepas lin bangun, ramai lak yg bkumpul kat depan, ini semua la ni nk wat aku nagis, hehe, yela, 2sem kiteowg duduk sama2. macam2 jadi, kiteowg je tahu betapa bahagia nya duduk sama2 ni. nanti mesti rindu nk berebut blik air tyme nk g kelas, rindu nk msk ujung mggu sama2, rindu nk makan burger kalau mls msk, rindu nk keluar sama2, rindu nk kongsi makanan, rindu nk bergosip, rindu nk ketawa kuat2 tengah malam, rindu nk gaduh bila nk basuh baju, rindu nk berebut peti ais nk letak barang. rindu nk menggila dgn LIN . :'). rindu nk berjaga malam dengan LIN bila nk exam, nk minum nescafe sbb xnak tidur. rindu main make up2, :'))
 serius tak terucap sgt.


oke ni la LIN. dia la pling pyka rapat, paling pyka syg kt dlm rumah ni. :') apa2 je mesti dia. hehe. dia ni suka main make up, ni la dia, hehe, tapi tyme ni pyka yg pkaikn, dia teringin, pdhal tyme ni dlm rumah, tengah malam, hehe. xtau nk wat apa. tapi dia cute kn bila pkai cmni?? hehe, tp dia xpercaya, ckp pyka buta la apa la. hehe. tapi bila nk certa psal dia, mmg bnyk, terlau bnyk ngn ngn dia ni, semalam lagi la, tengah malam tyme ujan, g beli burger, sbb lapar sgt, kot dkt xpe, ni jauh, dah la gelap, hehe, sangat syg kan dia. :')) kau jaga diri elok2 lin. aku syg kau! kot kau carry lagi, boleh la jumpa sem depan, HAHAHAHA.. tapi aku tahu kau boleh syg! 

ok tuh jela nk cerita kan, hehe, nk cerita betapa sedihnya hidup ni bila kawan2 tak de kat sisi, sebab dah biasa dgn kawan2 kn. :')) serius pyka tulis bnda ni smbil airmata keluar. xtahan sgt. ok la, bye, thanks sebab sudi baca entry yg "cengeng" ni, hehe. selamat berjumpa lagi. 

No comments:

Post a Comment