......

Sunday, 23 December 2012

berangan sebentar..


salam 1malaysia! hehe :)

ape yg di berangan kn tuh pyka oi?? betul ke ayt aku ni, hehe, abaikan la, nk tau ape pyka berangan kan?? jeng jeng jeng! KAWIN! omg omg omg! hehe, pehal lak tiba2 berangan ni, gila ke? hehe, tak la, pyka ngah selongkar2 hapet(handphone) gue ni td, gue jumpa satu gamba, hehe, gamba ape kah yg bikin pyka berangan ni? hehe. jap pyka tunjukkan. pyka jumpa gambar ni.


tengok la tengok la yg di bulatkn uw, hehe, sorry la pyka xreti la nk wat cmna, zaman kecik2 dulu reti la nk wat mcm2 kt paint uw, hehe, 

nmpak tak nmpak tak?? err, seronok nya! ni lama punya, tp bila tgok td teruja lebih pulak kn, yela dah besar, nk msok 20tahun dah 20 april ni, ok lmbat lg, hehe, :') btw pyka teruja sebab dia ada niat nk lamar pyka, yahooo! *dancing dancing! thanks sayang. lebiu sanad2! HAHA, ok cukup gedik uw, kang kena tumbok tahu la, hehe, k la, itu je nk poyo2 sebenarnya pd mulanya td, ok bye! salam 1Malaysia! :))



No comments:

Post a Comment