......

Saturday, 29 September 2012

cemburu tahu tak??



hurm, dah kenapa perasaan cemburu ni meluap2 ea?? yela, bayangkan la, kawan2 saya semua keluar g ngedate, pyka? uurrgghh! xyah ckp pon tahu kn. :(

kenapa boyfie pyka xcm org lain ye, sedih la. kalau kluar pon mesti lastnya gaduh! what the la kan, tp xleh nk slhkn dia jugak. mgkin slh pyka jgk, suka cari psal. (hobi la katakan hehe )

kwn2 pyka kalau kluar msti ada je snap gmba sesama, nak juga nak juga! bukan pyka nk snap gmbar peluk2! mmg xla kan, amik gmba sbgai kngan, tu je, susah sgt kot, mungkin pyka ni xcntik, tu dia malu agknya, hehe (kecewa kejap).

nak buat cmne kn, pyka terima jela, xkn nk pkse2 dia amik gmba ngn pyka. xkn pyka nk ckp (cyggg, jom amik gmba, xnak, jom jgk, xkire xkire, ape nk jd, jd la, nk jgk amik gmbar same2.) err, gedik kan? pyka bkn cm uw la. tp pyka nk sgt. tolonglah faham awak. :'(

secara jujurnya, pyka JELES! TITIK BANYAK2!!!!!

1 comment: