......

Thursday, 14 March 2013

bersabarlah


hai, post kali ini tajuknya bersabarlah, tah kenapa tiba2 rasa nak kongsi sesuatu, mungkin benar mungkin salah.


bila sebut pasal perempuan, mesti lelaki akn pk, perempuan ni gedik, manja terlebih, suka pk bukan2, xmemahami langsung,

bila perempuan tak gedik, lelaki akn pk, eah dia ni lesbian ke, ngn lelaki kasar je, xgedik pon cm perempuan lain. hurm, masalah jugak.

bila perempuan tak manja, cakap perempuan ni xreti la nak tunjuk sayang uw, tapi bila dah manja, lelaki meluat, xnak layan, eah xahu nk buat cm mana, jadi kayu pon ok jugak kn, xda perasaan. :')

bila perempuan tak pk bukan2, nnti lelaki cakap, xsayang dia lah, x take care la, x jeles la, jeles tandanya sayang la, tapiiiiiiii. bila dah pk bukan2 ni, jadi lain lak, lelaki jadi xsuka, jadi rimas, jadi bengang je, eah apa sebenarnya yang korang nak wahai kaum ADAM?

so kat sini, bersabar lah kalau korang2 kaum adam ni kalau sayang kt kaum hawa ni, memang kami ni macam2 perangai, susah nak faham, kadang2 kami pun xfaham kenapa dgn kami ni, mungkin kami nk perhatian sikit, mungkin kami ni nak dimanjakan sikit, mungkin kami ni nak diluangkan masa sikit, mungkin kami ni nak ditunjukkan kasih sayang sikit, 


wahai kaum adam, kami xmintak banyak, hanya SEDIKIT. susah ye?? tapi, kalau lah terasa susahnya, baiklah, kami pun ada harga diri, tak kan kami ni nak tunjuk hegeh2 kat kamu kan wahai lelaki?  :')

No comments:

Post a Comment