......

Sunday, 17 March 2013

tipu.


bila bercinta mesti menipu kan.bila putus lagi menipu. kenapa cakap cm tuh?


yela, bila dah putus mesti la tahan diri dari mcj kn. xnk tunjuk yang diri terhegeh2, tapi hakikatnya rindu. bila malam, buat mcm xrasa apa, tapi hakikatnya tengok handfon, ada mcj x, bila bgon pagi, tgok hp ada mcj x, bila mkn teringat, dulu selalu sebelum mkn, mesti ajak dia mkn skali, konon2 sweet, bila nak keluar, mintak izin, konon2 taat. 

bila dah takde semua tu, terasa tak sepi, sunyi? tak?? jangan menipu!!!

mustahil kenangan akan hilang hanya sekelip mata. :')


*selamat malam sayang (sambil tengok handfone ) :'))

No comments:

Post a Comment