......

Sunday, 21 October 2012

sabar jela.



saya tahu awak mengata saya kan perempuan cantik?? takpe2! saya boleh je sabar lagi ni, hehe, tapi jangan lah ganggu hubungan orang, tak baik, saya tak pernah ganggu hubungan awak dulu uw, saya cool je even hati saya sakit hati dengan awak, takde sebab kan nk benci awk, tapi xtahu la ada sebab ke awak benci saya, kan kan?? sekarang sy nak mintak awak sila pergi dari hidup dia ea?? awak cari la OPPA awak uw, #eah?? HAHA. dan saya tahu awk baca benda ni, terima kasih la ye. :) ada juga peminat saya dalam diam. 


No comments:

Post a Comment